27. 4. 2012

Není Tereza jako Terese. Anebo je?

Rajmo se rozhodl, že je. A jelikož měla včera Terese, tedý já, svátek, připravil mi luxusní překvapení.


Nemyslela jsem si, že můžu milovat něco jiného než Rajma (hahaha :-) ) ...  Nemyslela jsem si, že můžu milovat neživou věc. Kdysi. Pak se to trošku změnilo .... Když má jakákoli "věc" super design, na první pohled si ji všimnete a na patnáctý pohled vám ještě pořád nepřijde okoukaná, holt se zamilujete ... No a tak se stalo, že jsem se zamilovala do auta. 


Pokaždé, když jsme jeli kolem obchodu, před kterým stálo, otáčela jsem se za ním ... A jednoho dne, včera, mě Rajmo přivezl až k němu. A vzal mě dovnitř. A předal mi od něj klíčky. A na pár hodin bylo ono moje zamilované jenom moje!!!!!!!!!!!!!


No a bylo fakt dobrý! Předlo jako kotě, retardéry s náma nejspíš rovnou přeletělo. Vzali jsme ho na kafe, na výlet k moři a po dvou hodinách jsme ho vrátili zpět pánovi, který si výškou nezadal s našim Robinem.

A rezultát? Až jednou budu mít menší dům se zahradou, práci v zahraničí a budu si moct dovolit auto s větším kufrem, který nebudu muset otevírat, tohle bude moje volba! Jen teda, ještě by mohli do té doby trošku pořešit převodovku. Nešlo pořádně zařadit ani zpátečku, natož tak jedničku, dvojku, trojku, čtyřku i pětku (šestka šla jako po másle) a trošku slevnit .... 







Tak asi o ..... 400.000 Kč.

Možná i víc.

2 komentáře:

babička řekl(a)...

Terko,krásně jsi to popsala!Určitě se to někdy vyplní(to auto).Mějte se oba krásně!

Anonymní řekl(a)...

Chacha, ty seš trouba :D K.