3. 11. 2011

Odborník.

Stala jsem se odborníkem. Stala jsem se odborníkem na kompostování. Víte, že švédsky se kompostovat řekne kompostera?
Na kompostování tady existuje zákon. Na všechno tady existuje zákon. Vždycky, když člověku něco přijde zajímavé anebo naopak naprosto nesmyslné a někoho se na to zeptá, dostane jednoduchou odpověď: That's the law (ló) - To je zákon. Jako například na kompostování. Každý člověk musí mít na zahradě kompostovací jednotku. That's the law. Nikoho samozřejmě pak nezajímá, zda je funkční nebo nikoli ...
Ta naše jednotka vypadá přesně takhle:
...a funkční rozhodně nebyla. Musela jsem se do ní celá zanořit, vylovit z pavučin kusy polystyrenu, které kompost chrání před zmrznutím, připevnit je tam, kde chyběly... Objevila jsem na to perfektní návod (návod tu).
Jen jedna věc mi pořád ještě není zcela jasná ........ k čemu ho my jako budeme používat... ??? Co s ním jako pak budeme dělat, až ho budeme mít ????

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Kompostera? Není to známé poutní místo na deset písmen? Cíl všech dýňanů? paf

Terr řekl(a)...

Zejména 31.10. na Halloweena. Jest tomu tak.